Artificial Intelligence, Machine Learning, Virtual & Augmented Reality

Tijd voor voor editie 9

Donderdag 7 juni vindt alweer de 9e editie van E-commerce Insights plaats. Bij elke editie gaan wij weer op zoek naar relevante onderwerpen die, naar ons inziens, op korte termijn invloed (gaan) hebben op de e-commerce markt. Tijdens de eerste volgende editie komen spreken we uitgebreid over Machine Learning, Artificial Intelligence en Virtual & Augmented Reality.

 

We zijn momenteel druk bezig met het vullen van het programma.
Bestel nu alvast je tickets en garandeer je plek!

 9:30 – 10:15 Inloop
 10:15 – 10:30 Begroeting dagvoorzitter
 10:30 – 11:15 Tim Zuidgeest – ST&T Research
De link tussen AR en (neuro)marketing
 11:15 – 12:00 Moyosa & Digitas (spreker n.t.b.)
VR – Winnaar van een Vive Developer Award
 12:00 – 13:00 Lunch
 13:00 – 13:45 Dotmailer (spreker n.t.b.)
ML in marketing automation & emailmarketing
 13:45 – 14:30 Keynote: Jarno Duursma
Trendwatcher op het gebied van digitalisering
 14:30 – 14:45 Pauze
 14:45 – 15:3 OPEN SLOT
 15:30 – 16:15 Jos Westerkamp – TWNKLS
AR – Dé bouwers van de IKEA Place app
 16:15 – 17:00 OPEN SLOT
 17:00 – 18:00  Borrel

Sponsoren

Sprekers

Jarno Duursma – Keynote spreker
Jarno Duursma is trendwatcher, spreker en auteur op het terrein van digitalisering, samenleving en technologie. Hij is gepassioneerd over de wijze waarop we ons kunnen verhouden tot de toekomst en brengt intrigerende en prikkelende perspectieven in beeld. Hij is alumnus van de Singularity University en is onder andere auteur van boeken over Bitcoin Blockchain en kunstmatige intelligentie.

De technologische versnelling raast voort
De trend is glashelder: we zijn in een tijdperk beland waarin computersystemen zelf lerend zijn geworden door de toename van computer rekenkracht, betere algoritmes en de snelgroeiende hoeveelheden beschikbare data. Slimme systemen leren van data, van zichzelf en van andere systemen. De kwalitatieve groeispurt is groot. En dit soort systemen krijgen steeds meer vaardigheden die wij tot dusver beschouwden als puur menselijk. Intelligente systemen die kunnen horen, zien, lezen en spreken. Ze kunnen bijvoorbeeld spraak naar tekst omzetten en andersom en tientallen objecten tegelijkertijd identificeren. Maar ze kunnen ook emoties van mensen herkennen; steeds beter en verfijnder. In de lezing hoor je onder andere;
– Wat verstaan we eigenlijk onder kunstmatige intelligentie?
– Wat is er nu al wel en niet mogelijk?
– Welke sectoren kunnen profiteren van kunstmatige intelligentie?
– Hoe ziet de toekomst eruit?
– Waarom is kunstmatige intelligentie zo ontwrichtend?
– Wat zijn de nadelen van deze trend? Moeten we ons zorgen maken?

Tim Zuidgeest – Neuromarketeer bij ST&T Research
Geworteld in de consumentenpsychologie, laat Tim verrassende psychologische principes los in het landschap van het wereldwijde web. Gegrepen door inzicht, gedreven door techniek. Tim is mede-oprichter van ST&T Research, het onderzoeksbureau dat Nederlandse merken helpt een kijkje te nemen in het brein van de consument. Hij schrijft over de laatste ontwikkelingen op het gebied van online conversie en usability, twee vakgebieden die zich bij uitstek lenen voor een psychologische bril. Soms zet Tim die bril ook even af. Dan is hij een, salsa-dansende, gadget-verkennende en serie-beminnende Westlander.

 

Hoe neuromarketing VR/AI nodig heeft, en andersom
Wat voor invloed heeft de opkomst van VR op (neuro-)marketing? Worden we straks allemaal bijziend en vinden we daarom neon kleuren leuk? En hoe maak je AI menselijk? De sleutel ligt verborgen in de wetenschap die kijkt naar de mens; psychologie.

Beschikbare Tickets

Early bird

(beschikbaar tot en met 30-04-2018 )

€ 169,00

Bestel Tickets

Pre-order

(verlopen)

€ 99,00

Earliest bird

(verlopen)

€ 139,00

Regular

(beschikbaar tot 06-06-2018 )

€ 199,00