De veranderende behoefte van de consument

Op 4 september 2014 vond in Utrecht de tweede editie van E-commmerce Insights plaats, met sprekers van PostNL, Fonq, Adyen, SEOshop en 9straatjesonline.com. Tijdens deze editie stond de veranderende behoefte van de consument centraal.

Michel Bagli van PostNL trapte af met het ontvangen van morgen, waarna hij het stokje over gaf aan Patrick Kerssemakers van fonQ. Kerssemakers vertelde hoe zij bij fonQ de veranderende behoefte van de consument tegemoet blijven komen door in te spelen op de beleving en door een uniek aanbod aan te bieden. Maikel Lobbezoo van Adyen heeft de zaal bijgepraat over de toekomst van omnichannel betaalmethoden en de implementatie die zij hebben gerealiseerd bij o.a. de Bijenkorf.

Na een korte pauze heeft Joost Brugmans van SEOshop een aantal apps onder de aandacht gebracht die bijdragen aan meer traffic en conversie en een betere retentie. Als mooie afsluiter van de dag verzorgde Rosanne Jansen van 9straatjesonline een keynote over een doelgerichte omnichannelstrategie. Hierbij presenteerde zij hoe 9straatjesonline inspeelt op de veranderende customer journey van de moderne consument.

Wij danken alle aanwezigen en natuurlijk onze sprekers en sponsors voor een zeer geslaagde dag.



Hieronder vindt u de slides van de presentaties.


Deze editie van E-commerce Insights werd mede mogelijk gemaakt door:


Postnl_logo Adyen_logo SEOshopJMango360-GMbyte