Marcella van Harn

Marcella van Harn, Partnership Manager @ OK.APP
Marcella heeft door verschillende rollen binnen Rabobank Nederland veel ervaring met innovatie vanuit de financiële sector. Bij OK is zij verantwoordelijk voor partnerships met (online) retailers, om gezamenlijk de optimale omnichannel shopping experience neer te zetten. Als één van de oprichters van Rabobank Venture Facturis heeft Marcella veel ervaring opgedaan op het gebied van veranderende businessmodellen.

OK.APP
OK is de gamechanger in de retail, zowel in de fysieke winkel als online. Voor vele Nederlanders zal OK de nieuwe slimme portemonnee gaan worden voor alle aankopen. Online heeft OK een unieke propositie waarin er met de mobiele telefoon sneller en met meer gemak gekocht kan worden. Voor de(online) retailer biedt OK juist oneindige kansen om met loyaliteit juist consumenten te bereiken en te converteren.

De impact van OK op de shopping experience.
Marcella staat samen met collega en e-commerce manager van OK, Redmer de Vries, op het podium tijdens E-commerce Insights. Wat maakt de tech-giganten van de 21ste eeuw zo succesvol? Ze bedienen de mobiele consument optimaal. Data-driven. Online én offline. Tijdens deze presentatie van wordt u meegenomen in de mogelijkheden die mobiele technologie biedt. Meer gemak voor de consument, hogere conversie voor u. Hoe? Bijvoorbeeld door een razendsnelle check-out, nieuwe verkoopkanalen, social selling en het verrijken van data.