Traffic, conversie en retentie

Donderdag 11 december 2014

Thema: Traffic, Conversie en Retentie

In zowel de offline als de online business draait het allemaal om traffic, conversie en retentie. Het blijft een feit dat een webshop in eerste instantie moet staan als een huis. Vervolgens zijn er een tal van mogelijkheden voor het bouwen aan meer traffic, conversie en een hogere retentie. Oftewel: hoe zorgt u voor meer bezoekers en hoe zet u deze uiteindelijk om in klanten? Maar bovenal hoe werkt u aan de relatie zodat het uiteindelijk trouwe klanten worden en blijven? Op 11 december 2014 in Utrecht stonden deze drie pijlers centraal.

Sprekers

Bol.com-Logo-221x70Beslist.nl-Logo-221x148datona-logo-221x148Mailplus-Logo-221x70
 

Presentatiesheets

Beslist.nl – presentatie traffic
Datona – presentatie conversie
MailPlus – presentatie retentie
Bol.com – keynote traffic, conversie en retentie

 

Foto’s

 

Foto’s: Robert Tjalondo